Održan IV. Godišnji susret pomoćnika i stručnjaka koji rade s djecom s TUR

objavljeno u: Novosti | 0

13. i 14. prosinca 2019. g. ugostili smo Asju Dubravčić, mag. edukacijske rehabilitacije i logopedije, floortime terapeut, praktičar terapije igrom i praktičar ekspresivne art terapije.
U petak u poslijepodnevnim satima predavanje se održalo u DV Korčula, a na predavanje su
bile pozvane odgajateljice iz svih DV na otoku Korčuli i odgajateljice iz DV Orebić.
Naglasak predavanja bio je na razvoju kompetencija za rad s djecom s posebnim potrebama
te nošenjem s nepoželjnim i izazovnim oblicima ponašanja kod djece.
-Na odgojitelju je da uz uspostavu kvalitetnoga odnosa s djetetom stvori poticajno okruženje
u vrtiću koje potiče i razvija vrijednosti kao što su suradnja i suradničko učenje, sloboda,
odgovornost, samostalnost i neovisnost, samopouzdanje, tolerancija i empatija. Preduvjet
stvaranja poticajnog okruženja je uvažavanje djeteta od strane odgojitelja. To znači da
odgojitelj prije svega svako dijete mora poštivati. U obraćanju djetetu uvijek mora koristiti
njegovo ime, obraćati mu se osobno što češće, spuštati se na razinu dječjih očiju, slušati i čuti
što mu dijete govori i reagirati na to. Dati djetetu priliku da drugima pokaže svoj rad i da s
drugima podijeli svoje interese. Koristiti dječje ideje i prijedloge i pritom ih pohvaliti za trud.


Time odgojitelj stvara zdrave temelje za razvoj samopouzdanja i pozitivne slike o sebi kod
druge djece. Prihvaćanje emocija djeteta daje do znanja samom djetetu da su njegove emocije u
redu, ali ne nužno i ponašanje, ovo je i način razvijanja djetetove samo-regulacije.
U subotu, 14.12.2019. g. održano je predavanje u OŠ Petra Kanavelića u Korčuli.
Temeljem suradnje sa stručnim suradnicima, učiteljima i roditeljima te spoznajama iz
odgojno-obrazovnih ustanova, uočena je potreba za dobivanjem informacija i osnovnih
znanja koja se odnose na rano prepoznavanje i razumijevanje govorno jezičnih teškoća u
djece školske dobi, o poteškoćama u učenju te o konkretnim primjerima što disleksija i
disgrafija znače za učenike i za njihovo školovanje i svakodnevni život.
Veliki broj sudionika, pozitivan feedback te njihovo iskazivanje želje za što više ovakvih
stručnih predavanja potvrda nam je da su ovakvi projekti itekako potrebni.
Do nekog novog susreta…

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *